Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Nerandu ieškomos prekės.

     Žinote, ką norite įsigyti, tačiau neturite pakankamai žinių arba prekės mūsų parduotuvėje nėra? Užeikite, paskambinkite ar parašykite mums dalys@pchelp.lt . Pardavimų vadybininkai visada pasiruošę Jums suteikti naujausią informaciją apie IT prekes ir naujausias technologijas.

    2. Kur rasti produkto kodą / serijinį numerį?

    Produkto kodas / serijinis numeris įprastai būna ant atskiro lipduko, įrenginio apačioje arba galinėje pusėje. Nešiojamųjų kompiuterių S/N taip pat dažnai randamas po baterija.

    3. Mano kompiuteris neturi serijinio numerio arba jis yra nusitrynęs.

    Jeigu jūsų nešiojamasis kompiuteris yra pagamintas DELL, vietoje serijinio numerio yra naudojamas Dell Service Tag numeris. Jis įprastai randamas ant kompiuterio dugno arba po baterija.

    Tais atvėjais kai serijinis numeris yra nusitrynęs, jį paprastai galima rasti ir kompiuterio viduje, nuėmus dugną.

    4. Kokios garantijos suteikiamos prekėms?

    Detalėms dažniausiai suteikiamos 3 mėnesių garantija, baterijoms 6 mėnesiai. 

    5. Kokie yra atsiskaitymo būdai?

    Atsiskaitymas galimas grynais Kaune, Savanorių pr. 192 - 301kab 9 aukštų NORDIC verslo centras. 

    Apmokėjus pavedimu su siuntimo paslauga.